Evet bu gün size biraz ön yargılardan bahsedeceğim. Şu zamanlarda biraz can sıkan bir konu ön yargı. İlk öncelikle ön yargının tanımından bahsetmek istiyorum:

Ön yargı , bir kişi ya da olaya ilişkin yeterli bir bilgi edinmeden, önceden, peşin bir karara varmış olma durumudur. (https://kobitek.com/onyargi_nedir__onyargili_olmanin_zararlari_nelerdir_)

Yavaş yavaş konuya girelim. Öncelikle bu yazdıklarımı tamamen ön yargılarınızdan uzak bir şekilde okumanızı istiyorum...

Son zamanlarda pek çok kişinin duyduğu üzere KPOP şarkıları bir çok kişinin ilgisini çekiyor fark ederseniz *bir çok kişi dedim çünkü bazı ön yargılarından kurtulamayan arkadaşlarımız sürekli buna *ERGEN tanımını yapıyorlar. KPOP taki şarkıcılar evet pek bize uymasalar da onların kültürleri yaşam tarzları böyle onları kültürleri yüzünden eleştiremezsiniz . KPOP gruplarının fanlarının da isimleri vardır ve bu fanlar olarak sürekli tehdit ediliyoruz neden mi?

Valla ben de bilmiyorum insan neden dinlediği bir müzik türünden dolayı küfüre ve tehdide uğrar . Evet sevmeyebilirsiniz ama saygı duymalısınız sonuçta büyük bir fan kitlesi var ve az önce değindiğim ergen konusu. Arkadaşlar yapmayın sadece bunları gençler dinlemiyor tanıdığım 40,50 yaşlarında fan olan insanlar var. Ve eminim ki bir şarkılarının anlamlarına bakarak dinlerseniz sesleri pek hoşunuza gitmese de anlamları sizi etkileyecek.

Eskiden bizim ülkemizde o kadar güzel şarkılar vardı ki hala var ama eksik bir şeyler siz de hissetmiyor musunuz? Eminim ki sizde ülkemizin o eski şarkılarını özlemişsinizdir.Şimdi yeni çıkan şarkılar , albümler ne biliyim eksik gibi değil mi? Umarım eskilerde ki gibi şarkılar yeniden çoğalmaya başlar ülkemizde ...

Diyeceğim son şey şu ki bir kere ön yargısız anlamlarına bakın sizin için buraya bir şarkı koyacağım anlamıyla birlikete beğenmeyebilirsiniz ama lütfen dinleyenlere ve şarkıda emekleri geçenlere saygı duyunuz sizden tek ricam budur...

NOT: Bu size onca yazdığım şeyleri belki de sevmediniz ama yine ve yeniden yazıyorum saygı duymanızı istiyorum...

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :))





Yorumlar